Ingen vanlig tisdag.

Jag fick tröst shoppa idag, gick i stan för mig själv och köpte en svart lång skjorta, en vitgrå lång sak och mörkgröna byxor :) Om någon undrar...

Sen spelade jag bowling med kusiner,pappa,morbror var kul ett tag men alla fick stricke förutom jag och jag kom sist så blev ledssen kisse:( Köpte en glass som tröst och åt tills jag mådde illa....normalt. Åt lite till när jag kom hem så jag skulle må mer illa så jag slapp må något annat, normalt.

Mina kusiner har bra humor, mycket bra! NU RÄCKER DET OKEJ?! Haha........imorgon ska jag städa ett garage och spela jepardy kul mycket intressant dag må jag säga..............................

FAN VILKEN ÅNGEST JAG HAR NO MORE ALKOHOL FOR MIG.  eller iaf inte så mycket som det alltid blir nu för tiden.

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0