Love is my drug, is my medicine, Love is my drug, she's my heroin

En FET söndag helt enkelt, eller så var det inte så FET haha, jag är sjuk halsen är cp fan fan fan. Har köpt nya tabletter jag kan knapra nu så det är nice...
Fan att man inte var ute i helgen känns som man missa saker man inte får missa sådär ! Jag måste till gbg i helgen jag MÅSTE komma bort lite, så skönt.
Såg att jag glömt ringa ett jobb som jag skulle ringt i fredags FAEN men får bara ringa i morgon helt enkelt och hoppas att någon söt ängel sitter på min axel, tssssssss.

Eftersom jag inte gör något på dagarna så har jag ju bara strunt att dela med mig av, men hmmm mina föräldrar har fått dille på att plocka bär...folk frågar mig om pride...och det sög...rätt hårt ja..förutom måndagen typ antagligen för att ja var AS taggad...eller för att jag fick blöda...haha vad vet jag...

Vad ska jag göra med mitt hår? Säg det till mig NU

PEACE


Kommentarer
Postat av: Emma

TURKIETBILD BABE!!!

2010-08-16 @ 10:32:29
URL: http://voirmoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0