Var fan är jag?

Sämsta dagen på länge. Regn, jobbiga människor allt mår skit är sjuk blääää. Jag får klaga idag det får jag faktiskt. Så idag har jag tryckt i mig SÅ sjukt mycket konstiga saker, småkakor chocklad muffins andra muffins hallonpaj prinsesstårta våfflor köttbullar melon mandarin. Jag spyr lite på mig själv tror jag, satt i soffan och typ vräkte i mig kakorna och bara tänkte herre tänk om någon såg mig nu. HAHA ;)

När jag kommer hem ska jag övertyga min kära mor om att vi behöver en katt till hushållet. En orange ska det vara!
Imorgon ska jag hem, imorgon ska jag hem, imorgon ska jag hem, imorgon ska jag hem... sa jag att jag ska hem i morgon? Ska bli skönt att träffa så otroligt söta människor ska bli så skönt att dricka en öl ska bli så skönt att bara vara.

peacegayandpride.......nooo vem lurar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0