jag vet inte

Träffade min faster i söndags, var på kladdkakan eller vad det heter i gamla stan bara varit där en gång förut.
Sen gick vi lite och då kom jag på varför har jag aldrig varit på julmarknaden? varför?
På kvällen var jag och fika med nico det var mys sen på bio, har inte varit på bio sen jag såg en actionkomedi med tom och camren, jag mådde illa under hela filmen.  Åt tre popcorn........hmm ^^

Igår shoppa jag ett par skor, mysigaste ever. Sen var jag hemma hos emma och åt jätte god mat sen var vi på söder hoff som det SKA heta, med amanda markus fredrick adam vi spelade biljard sen men det var segis. Blev jette full och träffade jätte konstiga personer. Men det var kul. Alla älskar mina örhängen och det älskar jag dom för...

Idag har jag varit bakis. jag är gammal.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0