Ambitös på gamla dar

Att jag blivit nykterist känns helt stört, och att jag verkligen håller det och att det känns bra känns även stördare :)

Sjöng idag, känns bra :) Fick skjuss till nico igår vi kollade offside och åt chips dipp och cola sen sov jag där, ska möta upp henne vid hennes salong när hon slutar sen ska vi åka till henne äta middag, klippa hår och ha idolmys, Miilla, Erika och en till tös kommer också :) Nu ska jag baka kladdkaka tills ikväll, blivit ambitös på gamla dar höhö. Ska fan ta med mig kameran ikväll..

i still.......!

peace

Kommentarer
Postat av: Emma

Nykterist! Herremin skapare, var underligt! Men YOU GO GIRL! :D Hallå för 5hundamiljonte gången, skicka en uppdatering av vad som händer, i mail lr på fejjan!!

2010-10-16 @ 09:38:54
URL: http://voirmoi.blogg.se/
Postat av: Sigmundsonja

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2010-12-14 @ 16:16:26
URL: http://sigmundsonja.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0