Höst öl

Söndagen gick jag fram och tillbaka till hellasgården vi fikade där, på måndagen promenera jag och hängde med niclas, tisdagen var jag hemma hos angelica hela dagen och hade norge snack, och idag underbara onsdag så lunchade jag på BK ;) med nadia, gick och kika lite myspys....på kvällen tog jag och nico en öl på en parkbänk i höstmyst sen gick vi och kollade lite fotboll fröst som en liten hamster men var skojiskoj<3

Fick sötaste smset av nico<3 love ya!

Imorgon blire Nadiamys sedan intervju sedan stand up comedy med mamsen höhö!

peace

Kommentarer
Postat av: Antonioemma

Very informative and enlightening website

2010-12-13 @ 14:16:40
URL: http://antonioemma.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0