Godmorgon!

Godmorgon ! Jag vaknade kl 09:00 imorse så kan med gott samvete säga godmorgon. Vill bara sova men måste komma upp måste vända på dygnet. Var hos Elin igår kväll och drack te och käkade donats, jag fick båda för elin ville inte ha, party. Vi skulle ha kollat på film men det fanns för mycket att prata om :) Säger bara en sak, fy fabian vad världen är liten !

Jag ska ta tåget som går tio i elva men vill hinna köpa kaffe och ta en tass så går nog här ifrån typ tjugo i, så ni vet gott folk. Ska kanske träffa sara senare vore skoj annars raggar jag upp elin för någon måste färga mitt barr innan ikväll haha...

26 dagar idag...........................

Kommentarer
Postat av: Emma

Breee! Bara så du vet så läser jag din blogg, men du skriver så mycket att jag inte hinner kommentera på ngt :P haha

Skaffa en dator som har skype människa!!! Eller låna en.

2010-09-15 @ 11:25:50
URL: http://voirmoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0