Inget kalas precis

Idag händer inte ett skit för jag orkar inte ett skit hela min kropp är som gummi. Slog sönder skrivaren här om dan också så nu har jag ingen skrivare, vilket suger men jag var tvungen den är så jävla skev.  Punda lunda.
Så ska väl ut ikväll också om planerna blir som dom är planerade så att säga, vill egentligen bara ligga hemma men då tänker man ju bara så sjukligt mycket så ut blir det nog. Allt känns lite bättre när jag fått i mig lite nudlar nu.
Ska försöka ragga lite ikväll måste anstränga mig jag är liksom inte ens intresserad eller snarare jag ser typ ingen haha. Träffade nico igår på en fika mycket trevligt, hon håller med mig i detta också att man liksom inte ser någon man är inte intresserad vilket är bra på ett sätt men samtidigt måste jag komma på fötter igen jag måste ställa mig upp kan inte ligga på golvet och kravla tills någon tar upp mig eller snarare bär upp mig. NEJ nu får det bli skärpning!


Längsta inlägget ja skrivit typ... knas.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0