Soldiers of jah army

Soldiers of jah army

Nu är det första oktober, fy fan. Emma fyller 20 imorgon. 2 oktober. Grattis i förskott:)

Kollade på tv idag... Dötstrött: Har man inte somnat på 45 minuter har man sömnproblem, har man inte somnat på mer än 1 timme kommer inte sömnen hålla hela natten. JAG LIGGER JÄVLIGT DÅLIGT TILL. Vad fan räknas det med om man inte kan somna på flera timmar och vaknar då och då plus att när man vaknar kan man inte somna om på ca en halvtimme.......och folk undrar varför jag dricker mycket.

Imorgon är det fredag. Jag ska till stan måste ha den där skinnklänningen:( Blir kanske utgång, kanske !

peace

Kommentarer
Postat av: Emma

Woho! :D Hej, om du åker till Norge kan jag komma dit när jag har tröttnat på london och jobba som bartender, bre? vad sägs? :D:D Det skulle vara så SJUKT kul!!!!



Tack för grattet! PUSS

saknar dig väldigt mycket, jag kommer hem om ca 84 dagar hehe

2010-10-01 @ 09:59:23
URL: http://voirmoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0