just screaming for temptation

Why?

Varför är det alltid bara jag som sätter på så fort ja kommer innan för dörren, förväntansfull hela tiden, kan jag sluta eftersom jag blir bara besviken. Måste hångla med någon imorgon annars kommer jag typ kapitulera och bli nunna.
Sex har ju jag tyvärr inte längre pga denna sak jag genomgår....svälta sig själv kallas det så man inte gör misstag. Man måste lära sig av sina misstag och denna gång tar jag i med hårdhandskarna !!!!!!!!!!!!!!!!
Men det betyder ju dock inte att porr är min bästa vän.

Imorgon sista jobb dagen ser faktiskt fram emot att gå till jobbet imorgon, känns bra känns skönt. Jag gör framsteg.
Har tryckt i mig så jävla mycket godis bullar choklad allt idag.... är för smal har gått ner 1000000000 kilo funkar inte. Måste bli tjokis och sluta frysa :D Mitt aniskte är helt platt.
Imorgon kväll är öl time med hegge :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D happyface!!!!!!!!!!!!!!!!
Slira snacka skit!

Ne nu jävlar jag får sykos av facebook ska fan sluta vara aktiv där.


Om du visste säger jag bara..........om du visste..........om någon visste..........hej!

peace




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0