- one hell of a lie.

Imorse spydde jag nästan och nu har jag konstiga exem på armen kliar som fan, fattar nada.....
Slutar tidigt imorgon, om ja inte får sparken för att jag gjorde en sådan värdelös tzatsiki...knas. Ska träffa nadia imorgon och hämta ut min jacka. Sen typ ut med grabbsen :)

fuck vad jag hatar att det inte finns några spontana och romantiska folk...idag när jag stod och rökte utanför jobbet stod jag och hoppades på att någon skulle stanna med bilen och trycka upp mig och bara kyssa mig. En sådan där riktig kyss.

Egoism finns det gott om i denna värld dock.....man lever bara en gång och kanske dör imorgon eller om några minuter du kan aldrig veta säkert.


Blev att lyssna på oskar lindros idag rå....... fan han asså JAG STÅR INTE UT. fuck off läste du mina tankar när du skrev låt fittan eller?

peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0