Fredag.

Kände att mitt nattinlägg var lite väl dåligt..för min gårkväll var faktiskt toppen i allafall början. Ja nadia kicki började på hellström sen kom olle :) Sen kom klickbenitadenise :) Så mys ..sen kom broder från ingenstans :D
Dock beställde jag nog inte lite för många redbullvodka......tror jag gjorde av med 700 spenn igår inte okej haha.
Så det fick bli lungt ikväll.......var hos ems och chillpratade lite om den händelserika fredagen...hon åker ju imorgon till london och lämmnar stackars mig i kalla urs sverige :( Så ledssen nu är alla borta igen :( Ensam ensam kisse :(

jag är f.ö.r.v.i.r.r.a.d.........stavade jag rätt där?

Varför vägrar ni säga vilka ni är som läser min blogg har typ många stammisar? Känns lite obehagligt eftersom jag skriver så sjuka saker här.........

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0