Fuckat upp igen....igenigenigen

Hinner vara ledig i några timmar innan jag super mig själv underbordet, detta funkar inte längre. Diagnos alkohol problem....nästa.

Hann shoppa lite på superrean innan iaf, genomskinnligatrososiallafärger..jättefulbh som blev snygg, skinnväst, puder, björnborg..åt hos pappa sen till bror vi söp jävel minns inte ens typ haha...minns bara vissa delar inte bra det där. Sen packade vi in oss i någon taxi, drog till donken sen vidare till olle, taxi chaffisen var KEFF vi somnade och vaknade till en brutal taxameter inte okej....haha. Idag har jag ont i hela fucking kroppen.....som ett as jag äter äcklig mat och har för mycket smink på mig och luktar för mycket perfym, orkar inte duscha ........sen ska man iväg och träffa nicole :D jag får knapra i mig lite lyckopiller så går nog allt ska ni se!!!

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0