Godmorgon

Äter kräm, hollonkräm, ingen bra frukost men slänger i mig en fralla på jobbet i all stress och press sedan.
Igår trodde jag att jag skulle tuppa av, kommer säkert göra det idag har sådan fruktansvärd magvärk, mens verk  you name it. blääääääääää.
Helt seriöst i morgon är det 1 februari och det är 2011, jag hänger inte med det går SÅ fort men som jag sa till mig själv i t banne kuren i skärmabrink igår kväll ca halv 7 "jag har ju klarat av alla andra veckor så varför skulle jag inte klara av denna också"





Ge mig sol ge mig värme ge mig massa lax så jag får dra här i från.........men snart SNART.
Skaffa lägeneht i london vore ju inte helt fel asså. Måste ta en engelska kurs .. mobba mig gärna men mitt utal är charmigt men inte korket. Någon som vill hjälpa ?




peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0