inte meningen att låta så jävla nere men det är ju halt ute..

Jahapp.........gick ju hem i ösregnet igår från emma kändes sådära..vet inte varför fick bara för mig. Alla säger att ja ska sluta men kan typ inte vill inte sluta även fast ja vet att det vore det bästa ...fuck fuck fuck.

och imorgon börjar jobbet igen har varit sjuk och ledig och alkolist för länge antar jag, imorgon börjar det långa dagar och kvällar.

Fan fan fan varför kan inte bara allt vara enkelt, åtminstone lite...för dig borde det vara så jävla enkelt jag skriver ju för fan böcker. Jag är så genomskinlig och ärlig. fuckme.

Var hos signe idag och pratade och drack te, det var mysigt sen skulle hon på finmiddag och jag skulle hem och aa jag skulle hem.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0