Måndag

Pratade massa i tel med queenie, söta fina saknar så mycket på nyårsmorgonen satt jag med henne i luren i mer 1 än timme medans hon sov och ibland vaknade hon och "e du kvar?" och jag svarade som en liten bambi mamma "jag e här" Somnade sedan med telefånen vid örat :)

Emma och jag fikade på nybergs random men det var skita trevligt, sedan åkte vi hem till henne och käka och sedan hem till mig för att dricka lite öl och en omtalad champange flaska som jag fått av pontus på studenten, men den var SÅ liten hahaha... emma blev lite besviken^^ Efter detta drog vi till hellström för att möta upp stellaamandasandra sedan drog vi till vican det var sådär måste jag säga för jag blev SÅ JÄVLA FULL som jag alltid blir nu för tiden... jag vinglade fram och trillade hem typ var tvungen att ta taxi för att inte dö typ. Så var ja sur för min mobil la av tidigt på kvällen för ja glömde ladda den sen var den död hela kvällen och när ja kommer hem tror jag att ja sätter i laddaren men NEJ det hade ja inte gjort...smart tjej :) Men ja klarade mig trots allt rätt bra utan mobil ^^

Och idag har jag mått så dåligt som man inte får göra typ plus att jag har jobbat och är fortfarande bakis säger en
hel del ;(







peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0