Skrivet 2008-07-11

Jag hade antagligen kommit på att ja skulle börja skriva dagbok men det blev bara ett inlägg... jag är ju lite otålig.


2008-07-11

 

PALLA jag är i Småland, kom imorse hitt skulle ha träffat den där Micke från Malmö idag på dagen för han var i Jönköping men han stängde av mobilen och gick under jorden eller något liknande. Men lika bra det kanske vet faktiskt inte jag bryr mig inte så jävla mycket i alla fall. Har ju ............ Saknar +++++++++ :S fattar inget verkligen inte tänk om jag e lesbisk typ då blir jag fan ledsen eller något i stil med gråtfärdig och desperat. . Saknar +++++++++++++ sjukt mycket ska gå in och kolla på bilder på henne nu tror jag knas haha ordentligt med knas. Kanske något jag fått för mig ena sekunden vill jag vara som Victoria Beckham och andra dagen Lindsay lohan? Någon som vet svaret på vem jag är egentligen vet jag redan vad jag skulle få för svar av de flesta LL såklart ingen Beckham här inte för fin för min stil tror jag men man kanske måste byta sluta äta donk sluta supa sluta vara bög och porr fixerad.

 

Fast verkar som ............ har ett förhållande nu och trust mig knappast med en brud asså…

 

Bra låtar :

katy perry - i kissed a girl

lady gaga - just dance

one republic – stop and stare

Ida Corr - Let Me Think About It


HAHAHA fick mig ett gott skratt.... älskar det sista sluta vara bög och porrfixerad man bah jaha? HAHA
Sen älskar jag hur misserabelt ledsen jag är över att jag kanske är lesbisk, trots detta fortsätter jag bara skriva om en tjej så rolig jag är :D men inget nytt kanske..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0