Saknar du henne?

Hade glömt eva dahlgren, hade glömt denna underbara fina låt, ängeln i rummet. Minns när du spelade den för mig så fint och lesbiskt gjort av dig.

Kom på mariette här om dagen fy fabian vad jag måste se henne snart, hon sjunger så man får gåshud.
Igår låg jag i sängen bara låg, pallade ej.
Ikväll pallar jag, har fått semester nu WI blev dock ingen champange, systemet var ju stängt fan.
Ska upp på skinnis berget och träffa ELIN :) ska dricka mig lite full och dra ut ska bli mysigt värre. Känner verkligen för det. Måste bara komma här i från har fastnat med fin musik. Måste sätta på lite mer party musik och dansa eller något i den stilen. Kanske man borde duscha också om man känner sig som en fräsch person men tror fan jag ej gör det. ^^

Nej nu ser jag att solen kommer fram, får slänga på mig något och dra...kanske dricka lite vin, mm vore fan gott..

PEACE

Kommentarer
Postat av: elin

och champange blev det denna afton! saknade dig på trappan

2011-07-16 @ 17:16:52
URL: http://eliinas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0