<3

Rotade egenom min gamla data... massa fina bilder som ger massa fina minnen...njut.


Ems och jag på ett tåg i italien 2006 tror jag bestämt..hade vunnit en resa och tog med sötan.

En otroligt fin kväll i italien, och en otroligt fin tjej ;)

Vid min skola.. i åttan nej nian var det bestämt ;)

Jag förblödde^^

blondiiiiiiiie ^^

Skulle vara marilyn monroe tror jag bestämt^^

Klockan var fyra på dagen tror jag... ems och jag söp ner oss totalt hos farsan och drog på äventyr. Deppig dag..som vi gjorde till bäst.

Turkland 2008

Elin fyllde 18 tror jag ;P

Sommaren 2009 bästa sommaren i mitt liv, nyklippt och brun!

Ge mig sommar!!!!!!!!!!!

På någon grekisk resturang kände att det var hamstervarning ;)

Årstahavsbad, öde strand lite smått full tror jag,fin bild faktiskt :)

Vad hände? HAHA kände för att vara lite manlig tror jag allt;p

På carros balkong, mysiiiiiiiiigt<3

fy fän vad söt jag va!

Älskar denna bild, skolavslutning i åttan precis kommit hem från gotland jag och elin spårade denna kväll.

Undra hur gammal jag är? ^^

Carro var med i småland och vi drog till liseberg och götet:)

Götet, saknar den där klänningen och väskan!

Söt elin och jag hos papi, en sjuk kväll i södertälje!

Elin och jag på kryssning, störd kryssning haha.

Carro och jag hade avslutat en middag och jag är gravid alkis fru? wtf^^

En klassiker, jag och nellsan så pimp.

Balen i nian jag var typ råsnygg men fick inge bra bilder..

Krogen kände för det...

Turkland... ;)

hattifnatt


PEACE

Kommentarer
Postat av: emma

MINNEN!!! Hahaha saknar de gamla goda tiderna! PUSS

2011-03-08 @ 19:01:52
URL: http://voirmoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0