helt random

Kvälls inlägg...kände för att skriva lite....Har varit ute och promenerat idag i solen, skönt fick förbi en secon hand butik men den sög lite ;/ kanske för att jag var helt upptagen med att prata i tel men ändå :) Har spanat massa modebolggar idag det var så avkopplande haha har planerat resor ledighet och bus. Längtar SÅ efter emma. Ska bli så kul att träffa henne hoppas planenen går egenom bara. Långdag imorgon på jobbet, helt okej inte mig emot konstigt nog :) Ska försöka byta till mig fler långdagar....för är inge vidare på globen visst bara några till och dom ska jag ta till mig!

Funderar på att tatuera mig i london få någon insperation från en öl eller en joint... kanske en fågel tror det blir en fågel. Så random.......... emma om du läser detta hoppas jag du är på. haha ;)
Har färgat håret ännu rödare.....blodbad är det nu. Men får se hur länge detta blir håret kommer ju rammla av.. Sommar sommar sommar du är snart här visst är du? :) Vårjacka !!!!!!!! åhåhåhåh kärlek kärlek kärlek.
Jar har så mycket att ge så fruktansvärt mycket att ge.

Kan någon komma hitt och fixa vårat bredband, fixa min data och fixa musik på min mp3 och sedan tillfredställa mig...typ någon dag snart....



PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0