Lördag kväll

Jösses vad mycket alkohol jag fick i mig igår, minns inget och spydde som en liten katt haha.....jösses inge mer alkohol bara för att folk är råsnygga nix pix.
Men jag och nadia hade så jävla kul fan vad jag garva........." you look like i need a drink" bästa ...

Ida har jag mått som jag förtjänar ... och imorgon blir det jobb känns sådär måste jag säga drömmer om jobbet tänker på jobbet jobbet är överallt orkar inte.

Jag är lite trött på att vara rödhårig.... vet ej men känner mig lite trött men vet ej. Svart är alltid snyggast.
Finns typ inte så mycket mer att säga....eller lagade feta middagen här om dagen SÅ jävla gott, överträffade mig själv totalt, förrätt efterätt och mellanrätt såklart haha........den och min potatissallad är bra grejer det....

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0