i wanna marry you

Det är så mycket jag vill säga som jag vill göra, jag har så jävla mycket att ge att jag inte kan andas, jag kan inte andas. Men vet att jag inte ska, vet att jag måste låta bli. Vet att det kommer än dag då jag kan göra allt detta. Mer kan jag inte göra..vill skriva ett långt brev en bok. Om du vill så gör jag, om du vill.

jag känner mig helt tom, helt jävla tom.
vill flytta från stan, skulle kunna göra det, utan tvekan. Allt och lite till.

peace


btw såg äntligen sista avsnittet av L word idag...fan vad fint det är när bett och tina ligger i sängen och sexar så säger bett att hon vill gifta sig med tina, så jävla spontant och fint.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0