mjaou

Igår hämtade robin ut upp mig sen drog vi ut till hegge på värmdö för grillning och lite öl, mycket trevligt och vädret blev ju rätt bra till sist. :) Skön kväll, ser fram emot nästa vecka, åtminstone nästa helg är fanimej ledig hela helgen då inget trams om att gå upp fem, vilket jag ska göra i morgon, OH LORD. Men jag kommer ändå inte missa snygg sexig och singel ikväll haha den är fanimej skön den.

Nu ska jag kolla lars winnerbäcks sommar schema och lite mer saker! hade väldigt trevlig cam stund med elin idag, tack för det <3 Käkade sedan väldigt god mat, bakad potatis kött sötsur sås och gräddfil haha känns som det aldrig riktigt blir tråkigt :)

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0