Det var denna tisdag.

Fick ett så sjukt fint sms idag, det finaste jag fått tror jag eller snarare två var det och långa var dom. Fick tårar i ögonen FINT var det. Blir så glad att jag kan ge en människa något, det jag ångrar och inte fick gjort vill jag ge någon annan att få göra. För jag vet hur man kan trassla till det om någon och att få ge någon annan råd och finnas där känna så sjukt fin uppgift, ja kommer bli en underbar moder. haha :)

BTW fan vad jag gillar vädret, sorry att ja tjatar men dom här fina vindarna mjaouuuuuuuuu.
Fast man vill ju ha någon att gå hem till, " spelar ingen roll vem det är bara någon tjock får hon vara då blir det ju varmt och skönt iaf" haha niclas är för skön han.
Nu ska jag sova god natt.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0