Hörde den idag på en parkbänk i solen

Tisdagen var bra, kollade lite i stan fick med min en svart kappa hem den är suuuuuper kvninnlig är rädd.. ska ja behålla den? vill hellre ha en vinröd jacka...erhmf. Sen tvätt sen jogga sen ut en sväng med fina folk !
Joooooooooooobbbbbbbbbbbbbbb.................idag köpte ja ett par fina leggings...sen hitta ja hannisen på söder så blev det hel kväll med gänget mysigt värre. Slutade i fullt ös prat om att ja ska skaffa lägenhet och hur.. så spännande att jag D Ö R. Sen ska ja sätta igång med körkortet nästa vecka. Hoppas som fan dagen imorgon blir bra, frågan är bara ska man till paradise eller caliente? första fredagen på länge jag är ledig ska firas med champange och ballonger. Ska laga god mat. ^^ Har fetaste skoångesten och jackångesten inte kul alls......sov skit inatt, verkligen SKIT. Hoppas jag sover finare ikväll och att morgon dagen blir finast.

har beställt biljett nu tihi..


PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0