det där var nån annan det där var inte jag förlåt tusen felsteg det enda som jag kunde vara

Var på grönan idag, bättre sent än aldrig. Slagsmålklubben uppträdde men var inte riktigt därför ja var där, massa dunk utan någon vacker röst är inte riktigt min kopp te. Eller kopp kaffe för den delen..hrmf nog om det. Blev lite som ett barn iaf ryckte i pontus tröj arm och ville ha sockervadd och slutade inte tjata om att ja skulle vinna en stor nalle, men det gjorde jag ej. Fick iaf i mig sockervadden. Den var riktigt fin den. Men hade varit mysigt att krama om en nalle inatt... fast inte så romantiskt kanske. Tycker det är super romantiskt om man vinner en nalle till sin partner tyvärr ingen som gjort det åt mig.. ännu. Super fjoll romantiker är jag jupp jajjemen tror det slutar som på film. Där är det inge bra att gilla tjejer tror jag för ja är lite sådan att jag tycker att allt ska vara som i kärleksfilmer att det ska sluta lyckligt att man ska göra spontana saker men det tycker oftast inte tjejer konstigt nog. Dom är rätt tråkiga......blommor.......fina middagar.........nja inte riktigt. Eller okej nu överdriver jag mysiga fina presenter har jag absolut fått men kanske inte sådana stora fantasier och önskingar jag har. Men men................begär kanske för mycket. fast neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee gör jag ej. Efter detta var vi en sväng på harrys men bror och jag drog hem i tid .......har fått med honom på nykterist banan......soft:) dom andra chiillade på öl .

Måste sova för vet ni vad jag ska göra om några timmar............gissa........jobba såklart. Sniff.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0