för när man ser att det blöder det är först då det gör ont

Fan, inget vettigt att säga ikväll. Trött, lite halv sjuk. Gått från nacka forum till medis idag så lite halv trött.  Fick med mig en halsduk iaf, och ett fint örhänge. Vi fick med oss godaste jag vet iaf :) Lyssnar på melissa horn ikväll, kanske märks.. sorligt men behövs började snyfta lite på första låten jag hörde som jag såklart skrev om, men hennes röst är ju så fin. Måste snart sova tiden bara springer iväg och jag ska ju jobba i morgon vad annars.. Sen ska jag på massage efter WI! Behöver verkligen det, speciellt efter att jag utalade mig väldigt klantigt idag .." fan vad ont jag har i nacken, måste springa in och köpa en halsduk.." Angelica skrattade och sen blev jag mobbad, för att jag tror att det hjälper med halsduken ( helt seriöst tror jag faktiskt det fortfarande men de behöver ju ingen veta) nej nu är jag så varmt så jag dör. Feber på ingång :( Alltid sjuk, fan. Hittade inga trosor tvättar typ aldrig men wtf använder ju aldrig bh längre så varför använda trosor ;) Såg massa fina blommor idag, fan vad fint om någon skulle ge blommor, det finaste är ju såklart handplockade fy så mysigt. Är inne på detta med romantik.. skriver och lyssnar på för mycket :)

 

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0