Ingen vet. Vi är inte perfecta. Det är trist. Ibland.

Hitta någons tjejs låtlista så bra musik. Hade inte hört veronica maggios snälla bli min... herre jösses. Många som bara gör det utan att tänka, helt ärligt så ibland har man ingen förklaring till sin handling. Har upptäckt att det är så vanligt.

Igår var jag och kollade mary jet, det var okej hon spelade bara en gamal låt dom nya var inte riktigt min grej. Jag och louise gjorde middag hos mig innan:)

NU måste jag sova........ kallas polaken för att jag jobbar så mycket och från och med måndag blir det mer timmar.. ironi, ikväll när jag åkte hem trodde jag att jag skulle svimma gå in i väggen. Äsch......åt hos pappa ikväll iaf det var fint.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0