fuck me fuck me fuck me

Anrop yepp. Såg girl whit the dragon tattoo så bra, så bra. Nya salander hade så fruktansvärt slank och fin kropp det var helt störigt fin kropp hon hade.

Men ska till jobbet snart, blä. Ikväll ska ja väl träffa någon om jag orkar och känner att det är trevligt, har redan lovat bort mig till en fin sak så ska la hålla det!
Har jag sagt hur mycket jag hatar frukost? ne då säger jag det igen jag HATAR frukost... äckligt.
Furutom på sommaren då da men trevligt sällskap ute i solen kanske på gräset en cigg efter och så mår man fint.
Men i det läget är väl allt bra då kan jag äta gräs bara jag får sitta där i solen..

Det går dagar som jag inte märker, det går dagar som bara svischar förbi det går dagar jag tänker mycket, dagar jag inte alls tänker då mitt hjärta bara slår hårt, så hårt så jag inte kan andas. Idag är en sådan dag jag tänker.. gillar inte dom dagarna.


peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0