tror jag aldrig känt såhär....lala.

Det är så konstigt när man är kär och känner sig osäker så hör man av sig till någon annan som man varit kär i och försöker verkligen bli kär i den igen fast man inte är det för fem öre. Okej kanske bara typiskt mitt beteende haha. Nej var så länge sedan jag känner det som jag känner nu säkert därför jag är super förvirrad. Man tar hellre känslor för någon man gråtit sig död över än tar hand om dom känslorna man känner i nuet för det är ju dom man känner nu och det är dom som är nuet.............kalas prat från therese 0109. ingen aning varför jag ens skriver här längre men verkar ju vara folk som läser så kanske därför, fast egentligen skulle jag inte vilja att någon läser det jag skriver för jag är nog rätt elak. Fast å andra sidan har jag mina skäl att vara det ibland och jag menar vara ärlig har väl aldrig skadat förr........

Imorgon ska jag träffa natta hoppas jag på var fett länge sedan :) och sen elin också om jag har tur!
På lördag är det fest på en båt det ser vi fram emot woooooooop woooooooooop.

DU ÄR SÅ FIN. ORKAR INTE MED DIG. SLUTA VARA FIN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0