tidigare hemgång och kalkon

Idag har jag ätit kalkon, så jävla gott det är med sås äppelmos potatis ris grönsaker. Idag var vi alla samlade, hängde med mina kusiner länge sen jag skrattade som jag gjorde idag fy fan haha. Var ute och åkte pulka och knuffades i snön var jobbigt men trevligt. Sen har jag suttit i en bil i typ 5 timmar men har blivit underhållen på sms :) Så gick rätt fort förutom att ja har ont i huvudet som vanligt..............

Imorgon kanske man ska våga ge sig ut i rean och köra rugby....

Nyår? .................

peace

Kommentarer
Postat av: Elin

ah, du anar inte hur mycket det saftades i min mun nar jag laste dedar! haha

Hoppas din jul blev lyckad, och att du har det fint dar hemma!

Pussar, tanker pa dig! :*

2010-12-31 @ 13:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0