Blåsten försvinner och vindarna tar över

du verkar hålla andan är det för du väntar på något som ska börja eller sluta. jag får så mycket höstkänslor.

Gillar mina nya jobb tider, gillar att det går bra för mig på jobbet. gillar att jag har extrem sovmorgon i mårn men ligger ändå i sängen redan och degar. gillar att ja ska sätta på greys anatomy direkt när jag skrivit klart. gillar att vi har pinnglass i frysen som ja köpte av glassbilen.

gillar inte att jag är kissnödig för ligger så skönt. gillar inte att jag fortfarande inte har tvättat så har inga trosor. gillar inte att jag har ett sådant EXTREMT sug efter allt gott fint och mjukt.

fuck off.
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0