sjuk

wtf nu har jag varit sjuk för länge orkar inte längre, tänker fan inte aceptera detta mer. VÄGRAR. Imorgon strejkar jag. Hittade min gamla bärbara data satte på den och kollade bilder det var fint tihioo fick lite små skratt denna kväll iaf. Min studentskiva, massa konstiga bilder ... misstänker att någon snodde min kamera under kvällen^^ Sedan hitta ja såklart massa bilder från förr på mina galna frisyrer och mina gay upptåg...mitt kärleksliv och lite till, men som sagt fick mig några fina skratt så det vare värt.

Somnade halv 4 imorse pga att jag sitter inne glor tv och är så fruktansvärt efterbliven och tar jag sömnpiller blir jag som ett mongo dagen efter och orkar inte vara mongo imorgon så det blir att dricka varm mjölk. För det läääääääääär ju funka. ^^
Så vad ska jag mer berätta för intressant? Jag måste klippa mig, mitt hår ser hemskt ut eller så funderar jag på att göra dreads...hmm. tror ja ska färga håret imorgon iaf om ja orkar som sagt...
ska duscha snart också..känner mig inte sådär nygjord precis.


önska att jag vore 25 idag eller nej 26 ännu bättre.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0