Inlägg 1

Jag blev lite sjuk och då blev resultatet att skaffa en blogg, jag får försöka göra mig aktiv på att skriva men lär ju bli mer när det blir jätte kallt ute, eller när man blir sjuk. Hmm ja jag har så otroligt intressanta samtalsämnen med mig själv :)

Senaste nytt är väl typ att jag vill flytta här i från och att jag är trött på mitt hår och jag ska fixa mitt rum och jag ska kanske åka till gbg och jag vill få tillbaka min bränna och jag och queenie var ute igår och hade skum kul :)

Senaste sms :

Jag: jag är en dum kisse just nu
queenie: Jia. Og jak er än snel hest
Jag: har du rökt nu igen?
queenie: Nej snela hestar eter gräs, inte röger
Jag : Röker gräs hahaha....
Queenie: NEJ (6)
Hahaa... min humor:)


PS ! varför är du så sjukt snygg för? Jag blir irriterad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0