Men hej hallå tja

Såg att queenie hade gjort reklam för min blogg så nu måste jag väl börja skriva något vettigt här, även om det nog inte kommer gå så jävla bra. Jag kom iaf iväg till götet SÅ bra ;)
Vi sov typ hela tågresan ditt så kändes som det gick jätte snabbt. Så vad hände egentligen i gbg ... vi söp, sen söp vi lite till och klagade på hur dåligt vi sov SOM vi för vrigt gjorde ett köks golv haha jag dör..jag var på väg att tatuera in öl mitt ben TACK att ja inte gjorde det haha. Vi hängde på gretas som var feting nice, men känndes som jag skulle tagit det lite lugnare med alkoholen tyvärr men men vad som händer i göteborg stannar där enligt queenie haha.

NEJ men för fan jag hade FETT skoj, varför är tjejerna så söta där? måste flytta ditt...haha.
Nu sitter jag i småland och har redan fett tråkigt :(
Bilder från götet hittar ni i queenis bilddagbok, http://queenies.tk

i WANT YOU LIKE LASANGA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0