ja hatar att jag är så ärlig

kan allt bara sluta vara så jävla misserabelt typ nu. Jag måste glömma innan 31 december, vilket är dock omöjligt men man kan ju alltid hoppas. FY BLÄ ska det bli en sådan nyår? när man bara dör av hemska tankar och bara tänker på hur förra nyåret var. ångest.

Egentligen är livet för kort för att inte våga, livet är för kort för att tänka krångla och inte köra på det man vill ha.
Men nu för tiden är folk trångsinta och jag har helt glömt att ja inte är som tjejer jag tänker som en kille fuck.

Men så har man svimmat i duschen och har ont i revbena nu, sen har man tuggat sönder läpparna inatt är det abstinensen eller vad är det frågan om?

Sen var man positiv till att tatuera sig så säger alla tänk senare när du blir äldre bla bla.........och jag vet inte vad som hänt men jag har liksom blivit en bättre människa på senaste tiden som tänker mig för innan jag gör saker vilket inte är någe bra just nu.

Jag får ångest över att det snart är jul fy urs, får jag sitta i en soffa och bara tänka. hur kommer det sig att ja ska åka bort denna jul men inte du? åhfan minnshurlyckligjagvarienbussskur fuckfuckfuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0