Kan jag sluta bli så packad?

Dagen igår var toppen, åt sushi för andra gången i mitt liv typ med mami fast hon dissade sushi. Efter det kom pontus och shoppade med oss, sen kom denise och amanda de va skojsigt. Jag köpte en FET snygg grön lång klänning sen ett par jeans och en leopard dress så jääävla het! allt gick på typ 300 snacka fyndi.
Sen köpte jag ett par fett läckra örhängen och en rosett till håret. Jag kommer bli ballast på nyår med min leopard dräkt haha ;)

På kvällen åt jag middag hos pappa och sen tog jag och jessica en öl :) som blev flera drinkar pga några män från australien...hmm och jag blev dyngrak och tyckte det var en toppen ide att följa med till deras hotell rum på hilton ...
Herre jävlar...............but iam  gay soooo fucking gay. fuckit.

Så nu sitter jag här bakis som ett jävla djur och tänker att det är nyår imorgon och jag har ingen nyårsdejt så jag lär få pussa mig själv på tolvslaget, fast å andra sidan vill jag ju ändå inte kyssa någon i hela världen typ. urs urs...
Isåfall nico!

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0