Ser du stjärnan i det blå . . Allt du önskar kan du få

Nja . . Snarare tar du en sup ser du två. Kan man undra varför jag bloggar på julafton, har inte så mycket för mig är inte förtjust i julen alls men det vet dom flesta haha. Maten är inge god kalle är ut tjatad. Karl bertil jonson är dock vacker. Och sitta att smsa till sina nära och kära haha. Bästa jul smsett var från jessica var det första också haha. God jul söt skalle. Förklaring jag är liksom söt i skallen. Haha söt tjej. Sen har jag fått lyssna på när dom vuxna pratade politik så hemskt blir så sur, sjuka åsikter. Men tårtan var god. . . Sen har jag gråtit på toan för min söta queenie ligger på sjukhus. Druckit groggar, varit och är jävligt röksugen. Kollat på bilder från studenten skit fina grupp foton.. . Nu ska jag kolla på tomten är far till alla barnen och lida med janne huvudrollen.. . . God jul & peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0