Kvälls inlägg

Åkte hem direkt idag efter kursen det blev för mycket för mig igår var för trött. Ska sova tidigt ikväll men jag missade paradise hotell så lär inte bli så tidigt för intressanta människor som skriver till mig på datan och mobilen haha. Har hittat massa info idag så är glad tjej ! På lördag är det hallowen och jag vill klä ut mig men ingen annan är lika på som jag, blir aldrig något av haloween kommer inte ens ihåg vad jag gjorde förra eller kanske eller vete fan.

Ogillar folk som inte bjuder på sig själva som leker mystiska men mystiska ord som inte ens kommer någonstans jag är mystisk men med glimten i ögat och framförallt det går att läsa det är inte arabiska.

i wish i was a

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0