Lite ointressanta nyheter

Helgen jobbade jag, söndagen hängde jag med nico, sen intervju som jag leta efter i en timme JIPPI, sen kinamat med mamsen på gamla vanliga stället ;) tacka mig tacka dig. Måndagen gick mami och jag till hällasgården DUKTIG. Tisdagen var inge bra tills jag träffa nadia då blev det jätte bra och vi hadere mösigt värre, sov där.
Onsdagen, lunch hos Elin sen promenad i två timmar typ, sen helkväll med nico fika på cafe 60 mitt nya ställe. Torsdag igår.....hunddag sen nico.

Var bara tvungen och ja jag vet jag har blivit promenad freak. Man mår bättre utav det yaooo dock äter jag typ inte så mycket så e tunn som en nål men det kommer ljusare dagar.

Kommentarer
Postat av: Emma

Men fan va hurtig du har blivit! haha

2010-10-16 @ 09:40:07
URL: http://voirmoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0