Tisdag

Kursen går bra upp kl 7 igen och åka pendel alltid lika extremt roligt, var i stan med mamma efter fick två tjockisar så snygga en från gina och en från hm herr, kan äntligen använda mina super kängor till detta plus leggins. women women... Vi åt fiskbullar idag why? haha i hummersås jag fick för mig att jag ville påminnas om min barndom men vilken konsistens?!^^ Avslutade allt med fika på cafe 60 med Nico pico som vanligt :) mys! Emanuel och mellissa från paradise var där mohaha. kul.
Satt ett brud gäng och tjaffsa om, om det var dom eller inte jag var bara tvungen att gå fram "ja det är dom!!!"^^

På tal om paradise hotell... bye bye JP !

En tjej i kursen är förlovad med en halv grek så har blivit tipsad om romanstiska grekisa ställen, bla en grekisk resturang i budapest (hon e ungers)......... bra och veta? njaaaaaaa inte speciellt troligt va:P

peace

Kommentarer
Postat av: elin

haha javeeeeeet, fiskbullar!!!! hahaha, jag åt dem nyligen också och ba wtf?

2010-10-28 @ 21:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0