I'm so bored in this town

Har jag sagt det förut eller? JA ! Nu har jag i prencip inget som håller mig kvar, problemet är bara var jag ska. Om det inte händer något snart så tar jag sista tåget.
Folk är ett skämt, hatar människor otrevliga typer är vad det är, tacka för djuren där har vi något vi ska ta vara på.

Var utgång igår, helt okej kväll, queenie sov här.

Idag finns det ingen dag, vill bara att denna dag ska försvinna nu. Tänker inte anstränga mig mer, har sagt det förr men Elin har sagt det nu också så jag ska sluta. Imorgon ska jag ut med Elin och då jeeeeevlar blire party ;)
Debaser here we come :D

Undra vem som ska sova hos mig inatt då tihi (A)

Kommentarer
Postat av: Emma

Go Norge!

2010-09-20 @ 14:01:53
URL: http://voirmoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0