"jag skulle vilja gå till nivå dricka bärs och vara lite gay det skulle vara soft"

Vilket jag gjorde i fredags, FETT jobbigt att jobba men sen blev det nice, vi var på nivå sen studio 08 tydligen och slutade allt med paradise, vi hällde öl på en galen tjockis som var otrevlig och vi hade allmänt skojigt. Dom söta människorna som delade detta med mig var Queenie :) nicole denise benita amanda osv... fan att ja suger på namn.
Men dock kommer man aldrig ifrån snacket nästa gång ja går till paradise ska jag vara stum och döv :)

Idag åt jag suschi för nääästan första gången och bakade en kladdkaka fett gott ! Fett nice...


Varför ska man alltid se något hajar inte ingen talar sanning i detta land INGEN!

Peace



Kommentarer
Postat av: Emma

party night! Åk utomlands, då slipper man snacket ;)

2010-09-06 @ 09:38:53
URL: http://voirmoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0