Natt

Melissa Horn borde flytta in hos mig och sjunga för mig så jag kan somna på kvällarna, för igår blev det att ta sömmedel fy fan.

Varför kan du inte sova?
Jag har gjort mitt livsmisstag. Och nu ska jag göra något jag aldrig trodde jag skulle göra, hejdå!
.................................................................................................................

Det har regnat hela sommaren för mig.........men det var ju så fint väder..........Jag såg inte det..........förlåt.
Jag hoppas inte på något som aldrig ska bli av förjag har aldrig lyssnat när du lovat!!!

Men imorgon ska jag träffa queenie och sen ska jag jobba med Elinpelin<3 WI :)

PS! Har inte varit ute på tre dagar. Jag är inte förkyld. Jag har bara inte orkat röra mig. Tror jag känner mer än någon annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0