Trädgårdsfest!

Trots att jag vara död igår så blev gårdagen riktigt toppen, Elin och Johan hade fyllt 20 och satt upp en jätte fin tält kombination i trädgården, vi spelade kubb drack och åt jätte mycket och jätte god mat. Det vart 13 timmar i min kära väns trädgård, var hemma vid 5 i morse och deckade gott i sängen.

Trots detta så var jag och mami på rödgrönfest i kungsan idag och var lite politiskt angaerade. Sen måste jag ge tummen upp till Elin som fortfarande satt i kassan när jag kom ditt, hon öppnade kl 8 imorse STACKARE för Elin pelin var banimej på banan igår :) Sen vare så kul att träffa broder becca hennes hund och hennes man,även signe och nelly<3

 


Kommentarer
Postat av: Torhelene

I really enjoyed it. You have done a great job.

2011-11-30 @ 11:29:10
URL: http://torhelene.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0