...

Det spelar ingen roll, alla är så jävla trångsynta och egoistiska rädda och så fruktansvärt tråkiga, folk tror att dom kommer vara snygga tills dom är 70 och leva i all evighet men nej dom flesta dör runt 70 års åldern och du är knappast snygg när du dör. Ska du sitta på en stol hela livet då?, inte våga inte göra tro att du sitter där för ditt eget bästa när du egentligen bara slösar bort ditt liv på saker som en katt kunde göra bättre. Alla människor är så fruktansvärt rädda. Jag är också rädd säger jag inte men jag sitter fanimej inte kvar på den där jävla stolen den är dumpad för länge sen och om den är ledsen skiter jag fan i.


Måste börja boxas igen mååååååååste. Klarar som sagt inte trycket.
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0