Ålder är bara en siffra. Sex är bara en siffra

Skrev en sexig mini "novell" igår......väldigt fantastisk. Har förälskat mig i svart hår på alla människor, totalt.
Eller inte svart som döden utan mörkbrunt, chokladbrunt, mellanbrunt, finbrunt...

Tänkte göra en ny blogg bara för jag har tråkigt ibland, men är det någon som kommer läsa? Egentligen önska jag att ingen läste min blogg att ja kunde skriva helt sjuka saker........fast det kan jag ju ändå, eller så sätter jag bara lås på skiten. Så kom ut ur gaderoben och säg vem fan som läser min blogg för jag har ju konstigt nog läsare.....

Nu ska jag till mitt snuskiga jobb som jag inte alls är sugen på vilket inte är konstigt....sov så skönt inatt drömde så jävla skönt att ja dör. Drömde om den vackraste människan på jorden haha eller okej där överdrev jag en smula men snygg är hon fanimej. Dock kanske för gammal, NEJ ålder har ingen betydelse.........

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0