-

Jag börjar tycka att du är tråkig, du är nog kanske tråkig.

ge mig något nu, innan det är försent.
ps ! jag såg nu att där det står kanske skulle det stå ganska........ödet?
Idag utamande jag ödet så jag åkte tvärbana haha det kändes faktiskt konstigt. helt ärligt. Mobba på bara gör det jag är ärlig iaf :) ds!

Hade typ full inbox på qx ikväll mohaha, skoj eller något. Gårdagen var nog ganska kul endå, trevligt på torget med söttjejer sen paradise, helt okej soft men neeeeeeeeee skiter nog i det på ett tag. Hade iaf snyggaste outfiten igår, fick ingen bild fett synd, men backslick svartröda läppar svarta ögon lack leggins vitt slapp linne svart kavaj och....... trummvirrvel vita kängor såååååååååå rå hett :D köpte dom för 70 sperre på secon hand rå soft ju ;)

Idag har jag sovit tills nadia fick upp mig frukost blev energi drinkar och cigg var nära en återställare men NEJ ska samla mig åtminstone försöka ;) Vi vandrade runt i gamla stan och nadia fotade mig lite när jag var våghalsig och satt på en HÖG handtag eller vad fan heter det bro typ haha. Sen drog vi till lilje och chillade på wayns sen kom kicki :) Sen har ja kollat massa bra filmer...........och melodifestivalen måste ju ha varit årets skämt, jag skäms ihjäl.

Nu ska jag läsa och sova blev långt inlägg hoppas det gav något ;)
peace peace peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0