Toppen fredag

Igår shoppade jag fett nice saker:), jag och nadia hade fett trevligt åt god middag och bara hade mysigt, sen tog vi taxi till söder, tog upp mamma på vägen som stod och frös och såg till att hon kom till stan:) På hoffan mötte vi upp fint folk och hade super trevligt, mycket att dricka och nice som fan. Drog vidare taxi till paradise haha störd ide, sov hos en sötsak!

Idag har jag chillat i vby hela dagen och roligaste köpet idag, cigg pirog och smirnoff haha.
Kom nyss hem och blev lite konstig och skulle kolla gamla komentarer, skrattade för mig själv:)
Hade glömt att du svek mig. också. Men spelar ingen roll .......som nadia säger jag är tamifan en gammal romantiker trots allt ;)


Om 2 dagar är det alla <3dag känns som om det är nu eller aldrig, men orkar inte ta fler steg i den sega leran.
Kanske får bli något nytt? helt random, njaaa ångest och jobba?

sa jag för mycket som vanligt? haha spelar ingen roll.

BTW MÄNNISKOR SOM LUKTAR ILLA FÅR ABSOLUT INTE LÄSA DENNA BLOGG ISÅFALL BYTER JAG I HEMLIGHET.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0