Är det torsdag?

Ja käkade indiskt för första gången igår med emily och emsan, det gick ner men inte helt min grej faktiskt. Efter detta drog vi till söderkällaren och drack vin, sedan hem till broder, sedan hamnade vi på hellströms.....wtf det skulle bara bli en öl och hem men nej nej klart det inte blir så jag och broder hamnade hos någon lirare efter och satt där med folk tills fyra imorse typ.....och mina kläder luktar inge gott :( Skulle gått till läkaren imorse men skolkade totalt fan vad jag suger.......... tillbaka i mina gamla spår...bra början på året.....nej då :)

Upptäckte att jag sjöng idag när jag dammsög hela lägenheten...skumt mycket skumt.....if I could write you a song,
and make you fall in love,
I would already have you up under my arm.
I used to pull all my tricks,
I hope that you like this.
but you probably won't,
you think you're cooler than me.shalalalla..................... dock tror jag inte att jag utalade allthing så rätt nu när jag ser texten men men ^^

Så dagens mat.......halvt knäckebröd och en redbull.... jag är så bra människa....och gissa vad som händer ikvälll.......joooooooo jag ska supa konstigt va? ^^ Hellströms nadia kicki sedan kommer klick denise osv.....:)

PEACE !!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0